Publicat 22/09/2019 11:28

Dimas Gimeno destaca a Xangai l''smart-retail' com a futur imprescindible del 'retail'

Dimas Gimeno (expresident d'El Corte Inglés) a la Convenció Anual de l'escuela de negocis CEIBS a Xangai (Xina)
CEIBS

   L'expresident d'El Corte Inglés intervé en la Convenció Anual de CEIBS

   BARCELONA, 22 set. (EUROPA PRESS) -

   L'expresident d'El Corte Inglés Dimas Gimeno ha destacat a Xangai (Xina) la importncia del 'smart-retail' com a nou paradigma i eina imprescindible del futur, per rellevar el concepte de 'retail' incorporant les noves tecnologies a aquest sector.

   Ho ha dit en la seva conferncia com a ponent principal de la Convenció Anual de CEIBS, la principal escola de negocis a sia, i on ha estat el primer espanyol escollit per participar en aquest frum.

   Segons Gimeno explica al seu portal d'internet, tota innovació tecnolgica en aquest sector ha d'aplicar-se per satisfer una necessitat que tingui el client o la prpia empresa, i ser així coherent amb l'estratgia d'aquesta companyia; i subratlla que la tecnologia serveix per al comer online per també per a les botigues físiques.

   Així mateix, davant directius de les 500 companyies i multinacionals més importants de la Xina, Gimeno ha raonat sobre els desafiaments i oportunitats del retail a nivell internacional, i ha elogiat a aquest país que "est liderant la revolució del 'smart-retail".

   Per aix, ha destacat com la Xina s'ha convertit en un gegant del retail, tant en termes de volum com d'inversió i d'innovació tecnolgica.

RETAIL, NOVES TECNOLOGIES, ACTITUD

   En la seva conferncia, ha defensat que ja no es pot parlar de 'retail', sinó de 'smart-retail', concepte que ha definit com a aliana indispensable per al futur, entre retail, noves tecnologies i actitud.

   Gimeno ha explicat que el concepte inclou tres rees ('smart-cloud', 'smart-logistic', 'smart-finance') i ha emfatitzat la importncia de sumar-hi l'experincia de marca per fidelizar al client final, a més de subratllar que el nou concepte del luxe "est en el servei i no en la propietat".

CONTACTE AMB SUNING I GREENLAND

   Durant la seva estada a Xangai --i al costat del fundador de Davidwine, David Hernández--, Dimas Gimeno s'ha reunit amb responsables de multinacionals xineses, com Suning (líder de la distribució a la Xina i que d'adquirir la filial de Carrefour al país) i la immobiliria Greenland.

   Les reunions han servit per explorar oportunitats d'inversió que poden sorgir en projectes innovadors del 'retail' a Espanya, i per conixer la visió i la cultura comercial de l'empresariat xins en aquest sector.

   Dimas Gimeno (Madrid, 1975) ha treballat en diverses rees d'El Corte Inglés, va liderar la internacionalització cap a Portugal, va impulsar el comer electrnic i va impulsar noves marques; va entrar al Patronat de la Fundació Ramón Areces el 2009, va ser conseller el 2010, conseller-director general el 2013 i president d'El Corte Inglés de 2014 a 2018.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés