MADRID 9 oct. (EUROPA PRESS) -
La presidenta de la Junta d'Andalusia, Susana Díaz, ha advertit la presidenta del PP català, Alicia Sánchez-Camacho, que Catalunya pateix un problema de diàleg i que la situació "no s'arregla amb diners", en al·lusió a la petició de finançament específic que la popular va reclamar dilluns passat.
En una roda de premsa a Madrid, al costat del secretari general del PSOE, Alfredo Pérez Rubalcaba, Díaz ha mantingut que "Camacho s'equivoca si creu que el problema de Catalunya és només problema de diners".
Respecte al finançament autonòmic, mentre Díaz ha demanat al president del Govern central, Mariano Rajoy, que obri com més aviat millor el debat amb les comunitats autònomes sobre el model de finançament, Rubalcaba ha defensat que, en aquest sentit, hi ha un model de finançament que "hauria de seguir sent el mateix".