Eduardo Parra - Europa Press
BARCELONA 19 jul. (EUROPA PRESS) -
La ministra de Cincia i Innovació i cap de llista del PSPV per la província de Valncia, Diana Morant, ha acusat el PP d'abraar les decisions de Vox a la Generalitat Valenciana: "Estem veient qu vol dir un PP esclau de Vox governant".
"El problema no és Vox, és un PP que compra tot l'ideari de Vox", ha avisat en una entrevista a 'La Vanguardia' d'aquest dimecres recollida per Europa Press preguntada pel govern de Carlos Manzón al capdavant de la Generalitat Valenciana.
Morant ha assenyalat que les decisions dels executius de coalició del PP i Vox després del 28M són "reculades autntiques que afecten fins i tot la prpia democrcia".
Preguntada per un nou model de finanament a la Comunitat Valenciana, ha afirmat que quan el PSOE ha considerat que "alguna cosa no té maduresa per avanar" no ho han impulsat tot i que l'ha assenyalat com una assignatura pendent, en les seves paraules.
Ha defensat que l'executiu espanyol liderat per Pedro Sánchez ha tractat la Comunitat Valenciana amb el seu pes específic amb els fons covid o els Next Generation" i ha acusat el PP de ser --textualment-- el principal enemic per no creure en el criteri poblacional.
Sobre els resultats del PSPV a les autonmiques, ha afirmat que treballen en "l'alternativa i en la posició" per recuperar la Generalitat d'aquí a quatre anys i que a hores d'ara es veu com a diputada.