Actualitzat 04/09/2014 09:46

La comissió dels 'papers de Salamanca' crida a participar a la 'V'

BARCELONA 3 set. (EUROPA PRESS) -

La Comissió de la Dignitat sobre els 'papers de Salamanca' ha fet una "crida a la massiva participació" en la concentració en forma de 'V' organitzada per l'Assemblea Nacional Catalana (ANC) i Òmnium Cultural durant la Diada.

L'entitat veu la 'V' com un acte de dignitat a favor del dret a decidir de Catalunya i com "la millor manera de respondre" davant l'estat de bloqueig del retorn a Catalunya dels 'papers de Salamanca', ha informat la Comissió en un comunicat.

"És la millor contribució que podem fer a favor del dret de restitució de les víctimes del franquisme", ha afirmat l'organització, que ha defensat construir una nova societat amb els valors democràtics de justícia, veritat i reparació.

Contingut patrocinat