BARCELONA 9 set. (EUROPA PRESS) -
La Caixa estrenarà aquest diumenge 11 de setembre la seva primera gran campanya institucional de publicitat després de la creació de CaixaBank, en què presenta un nou posicionament i situa el client com a protagonista principal del seu nou lema corporatiu, 'Tu ets l'estrella', ha informat l'entitat.
El nou lema arriba després de deu anys en els quals l'entitat presidida per Isidro Fainé i dirigida per Juan María Nin s'ha presentat amb la invitació 'Parlem?'.
La campanya s'articula entorn de quatre històries personals de diferents perfils de clients, i busca "transmetre la idea fonamental que, malgrat tot i tots els canvis i incerteses de l'entorn, La Caixa no canvia".
Les històries són la d'una jove que reflexiona sobre una llarga relació; la d'un nou pare que descobreix aquells sentiments que no arribava a entendre quan era jove; la d'un emprenedor que reflexiona sobre aquell moment en què va decidir iniciar una aventura empresarial; i la d'una dona que acaba de ser àvia.
L'objectiu de la campanya és transmetre a la societat un missatge pròxim i senzill, que contingui matisos clars de confiança, seguretat i solvència, emmarcats en la força i el compromís que comporta una relació llarga en el temps.
El Grup La Caixa va culminar l'1 de juliol el seu procés de reorganització amb el començament de cotització de CaixaBank, el banc a través del qual el grup vehicula la seva activitat financera de manera indirecta i sota la mateixa marca de sempre: La Caixa.