VALÈNCIA 16 maig (EUROPA PRESS) -
El jove de 19 anys detingut per incitar a la violència contra els polítics en les xarxes socials ha afirmat davant del jutge que està "totalment penedit" pel que ha passat i ha assenyalat que no volia ofendre a ningú amb els seus comentaris, segons han informat a Europa Press fonts coneixedores de la declaració.
El jove va ser arrestat aquest dijous després de fer una sèrie de manifestacions d'apologia a la violència a través de les xarxes socials, algunes d'elles relacionades amb l'assassinat de la presidenta de la Diputació de Lleó i del PP en aquesta província, Isabel Carrasco.
El detingut ha passat aquest matí a disposició del jutge, on ha mostrat el seu "penediment" per tot el que ha passat i ha afirmat que en "cap cas" pretenia ofendre a ningú, sinó que el que ha dit ha estat en un "acte de protesta". Així, ha assegurat que no volia fer una apologia de l'assassinat, sinó que era una forma de protestar, ha insistit.
Després de la seva declaració, el jutge l'ha deixat en llibertat, tot i que imputat en una causa oberta per un delicte d'apologia per a la comissió d'assassinat, recollit a l'article 141 del Codi Penal. Alhora, li ha imposat l'obligació de comparèixer periòdicament al jutjat.