El crim va passar a la casa del rector de Riells, on vivia la víctima
GIRONA, 9 des. (EUROPA PRESS) -
El presumpte autor de la mort d'un home dijous passat al domicili particular del rector de Riells declara aquest dilluns a les 17.00 hores davant del jutjat d'instrucció 4 de Blanes (Girona).
El detingut, Eulogio L., havia de passar a disposició judicial aquest diumenge, però va sol·licitar un intèrpret de tagal --un dels idiomes de les Filipines-- per poder prestar declaració, perquè és d'origen filipí i no domina a la perfecció la llengua espanyola.
El presumpte homicida, de 44 anys i de nacionalitat espanyola, va agredir amb un arma blanca la víctima --un jove d'origen brasiler-- dijous a les 19.00 hores al pis del rector de Riells, ubicat a Blanes i on habitava el mort.
La víctima residia en aquest domicili particular després d'haver conegut el capellà al Brasil, ja que el rector va decidir emportar-se'l fins a Blanes per donar-li suport econòmic i el presentava com al seu "fillol", segons han explicat a Europa Press fonts pròximes al cas.
El presumpte autor del crim va conèixer el capellà de Riells a les Filipines en un viatge del rector en aquest país, i també es va traslladar a Blanes perquè el rector li va oferir ajuda per trobar feina.
Malgrat l'homicidi de dijous, el rector ha continuat amb l'activitat litúrgica habitual i el bisbat de Girona no ha fet cap pronunciament sobre el cas.