Actualitzat 17/12/2013 22:28

Desigual preveu arribar als 1.000 milions de facturació al 2014 i entrar al 'Top 100' espanyol

Sede mundial de Desigual en Barcelona
EUROPA PRESS

Jadraque: "El mercat no és un pastís que es reparteix sinó un globus que s'infla"

PLATJA D'ARO(GIRONA), 30 (EUROPA PRESS)

El director general de Desigual, Manel Jadraque, ha anunciat aquest dissabte que en el seu pressupost per al 2014 tenen l'objectiu d'arribar als 1.000 milions d'euros de facturació, per entrar al 'Top 100' de les empreses espanyoles.

En el debat 'Experiències de creixement empresarial' de la segona jornada del XVIII Trobada d'Economia a S'Agaró, ha afirmat que les dades del sector de la moda mundial mostren que encara hi ha espai per a 20 empreses com Inditex que encara no existeixen, perquè "el mercat no és un pastís que es reparteix, sinó un globus que s'infla".

"No som els millors en qualitat ni en preu però tenim un estil; més que una marca de moda som una actitud", ha sostingut, i ha assenyalat que encara es veuen com una marca molt petita amb un gran recorregut per créixer, malgrat que ja ha crescut molt fins ara.

Ha explicat tres maneres d'aconseguir-ho; la primera, augmentar categories, el que Desigual ha anat fent amb una nova categoria cada any: la moda femenina segueix sent el negoci principal, però també ofereix ja per homes i nens, complements, sabates i, des d'aquesta setmana, perfums.

Una altra manera de créixer és Sud-amèrica, "mannà" per a les empreses espanyoles per la proximitat cultural; i també ha apuntat a la importància de la multiplicitat de canals de venda, des de la botiga tradicional fins Internet.

"Volem tenir 1.000 botigues però no en qualsevol lloc, sinó a les grans ciutats del món", sense locals insígnia que no siguin rendibles com fan altres firmes.

Contingut patrocinat