BARCELONA 19 març (EUROPA PRESS) -
Desigual ha creat un esdeveniment digital que se celebrar aquest dissabte a partir de les 20.00 hores per donar inici a les 'mid season sales', segons un comunicat de l'empresa aquest divendres.
L'esdeveniment neix amb l'objectiu de crear "una nova cita de vendes al calendari comercial" i permetr que els participants tinguin accés a continguts exclusius, aconsegueixin un descompte vitalici o concorrin en sorteigs i promocions.
Aquesta iniciativa respon a la voluntat de l'empresa de donar continutat al creixement que va experimentar el seu canal digital el 2020 , amb un increment mitj del 50% i que va significar el 30% de la facturació del grup.
El responsable de mrqueting de Desigual, Guillem Gallego, ha explicat que l'empresa s'est "fixant" com funciona el canal 'online' als mercats asitics.
L'esdeveniment comptar amb la presncia de periodistes, humoristes, estilistes i músics, a més d'una desfilada de models i una secció en la qual s'oferiran consells per triar texans sostenibles.