La terrassa de l'Hotel Claris a Barcelona estrena la seva temporada gastronòmica d'estiu
BARCELONA, 9 jul. (EUROPA PRESS) -
Derby Hotels aspira a fregar un augment de facturació del 10% aquest any, després de facturar 75 milions d'euros al 2023 amb els seus establiments hotelers, exceptuant el de Londres en estar en reformes.
El director general de Derby Hotels Collection, Joaquim Clos, ho ha explicat en una trobada amb periodistes després de presentar la temporada gastronòmica d'estiu a La Terrassa del Claris, a l'hotel barceloní Claris.
També ha explicat que des de fa temps volen obrir un hotel a Lisboa (Portugal), ciutat que veu similar a Barcelona, i estudien dos actius: un en construcció i un altre en funcionament.
En quant a la reforma del The Caesar de Londres, suposa 20 milions d'inversió: aquest estiu acaba la primera frase i al setembre començarà la segona, sense deixar d'estar en marxa, encara que està suposant tancaments parcials d'habitacions.
EL CÒCTEL 'BARCELONA COPA AMÈRICA'
En explicar la temporada gastronòmica del 'rooftop' del Claris, Clos ha presentat el còctel 'Barcelona Copa Amèrica' al bar de la terrassa: està elaborat amb vodka, blue curaçao, suc de pinya, suc de llimona i també clara d'ou, que corona el got evocant les ones del mar, junt amb el color blau del còctel.
El xef de la Terrassa del Claris, Pedro Salillas, ha presentat la carta d'estiu junt amb Clos i al director de Restauració, Michele Camolei, i l'ha basat en "el zero waste, aprofitar al màxim el producte", a més de ser mediterrània i de proximitat.
Entre els plats estan el gaspatxo de préssec i estragó amb tartar de gambes de Palamós; burrata amb carabiner i pera; verat brasejat amb escabetx de raïm i crema d'ametlles; arròs del Delta amb anguila fumada i carxofes del Prat i, com a postres, pèsols i 'mató'.
La terrassa s'anima els dijous a la tarda amb actuacions de màgia de Joana Andreu (filla del Màgic Andreu), i els divendres i dissabtes hi ha jazz en viu amb Yara Beilinson.