Publicat 15/09/2015 11:37

Demanen un pla urgent contra l'homofòbia a les escoles catalanes

BARCELONA 15 set. (EUROPA PRESS) -

L'Observatori contra l'homofòbia (OCH) ha demanat aquest dimarts a alguns dels partits que concorren a les eleccions catalanes del 27 de setembre un "pla urgent" contra l'assetjament escolar per homofòbia als centres educatius.

L'entitat ha traslladat les seves propostes a les candidatures de Junts pel sí, Catalunya Sí que es Pot, PSC, C's i CUP, entre les quals hi ha mesures per fer front a discriminacions dels treballadors LGTB; garantir els drets sexuals de les dones lesbianes i bisexuals, i establir polítiques contundents contra la prevenció del VIH.

També demanen activar de manera "eficaç" el procés per denunciar incidents per homofòbia; signar els convenis que estableix la llei per desenvolupar totes les garanties en dret, i donar suport a les entitats que lluiten per defensar aquests drets, entre d'altres demandes.

Contingut patrocinat