Publicat 29/11/2019 17:08

Das WeltAuto preveu ingressar uns 969 milions el 2019, un 10,1% més

Els responsables de la marca Seat i el Grup Volkswagen, Arantxa Esteban i Antonio García, al centre
EUROPA PRESS

BARCELONA, 29 nov. (EUROPA PRESS) -

Das WeltAuto, la marca de vehicles d'ocasió del grup Volkswagen, preveu ingressar uns 969 milions d'euros el 2019, la qual cosa suposa un 10,1% més que l'any passat, a causa de l'increment de vendes, aconseguint un total de 64.600 unitats, i que el 2025 preveu augmentar fins a les 100.000, segons el seu pla estratgic.

En roda de premsa aquest divendres en el Saló Ocasió, que té lloc des d'aquest divendres fins al 8 de desembre al recinte Montjuc de Fira de Barcelona, els responsables de la marca en el Grup Volkswagen i Seat, Antonio García i Arantxa Esteban, respectivament, han explicat que preveuen vendre uns 1.000 vehicles durant la fira.

La companyia assisteix al saló amb més de 200 vehicles en exposició permanent, en un expositor de 5.300 metres quadrats, i tots amb el distintiu mediambiental de la DGT que els permeti circular a la Zona de Baixes Emissions (ZBE) de Barcelona a partir de l'1 de gener del 2020.

García espera que Das WeltAuto representi "una alternativa clara" de rejoveniment del parc, perqu el fet de canviar un cotxe de, per exemple, 15 anys, per un de pocs anys contribueix de manera efectiva a la renovació del parc, en les seves paraules.

DE DOS A CINC ANYS

La marca posar el focus en aquesta edició en el sector de vehicles d'entre dos i cinc anys d'antiguitat a causa del canvi d'hbits del consumidor, que ha passat "de la propietat a l'ús", i ha accentuat el mercat de renting.

En aquest sentit, García ha sostingut que més enll del client que busca cotxes d'ocasió de dos a cinc anys, hi ha un altre perfil de consumidor que busca aquest tipus de vehicles per poder vendre el seu antic cotxe.

Esteban ha destacat el creixement del mercat de vehicles d'ocasió de dos a cinc anys, que compta amb un acumulat del 14% fins a l'octubre, i del rnting en concret: "Esperem que aquest canal (renting) continu creixent: fins a les 160.000 unitats aquest any i les 200.000 el 2023, un 5% més".

De fet, una de les principals novetats per a aquesta edició és el segment Oportunitat, un espai destacat amb un color diferent -també en concessionaris- en qu hi haur els cotxes d'entre dos i cinc anys d'antiguitat, que comptaran amb revisió i quilometratge certificats, garantia europea de 24 mesos i una oferta de finanament.

Quant al web, on compta amb 7.000 cotxes en estoc, dels quals uns 1.900 són del segment Oportunitat, l'empresa preveu aconseguir aquest any els cinc milions de visites i superar els 80.000 contactes anuals.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés