Danone aposta pels productes sense sucres, sense greixos i sense edulcorants artificials

Jordi Miró i Cristina Kenz (Danone Iberia)
EUROPA PRESS
Publicat 16/4/2018 18:34:48CET

La marca de descremats Light & Free anuncia i aposta pels iogurts bevibles

L'Hospitalet de Llobregat (BARCELONA), 16 Abr. (EUROPA PRESS) -

Danone aposta pels productes 0%, és a dir, sense matèries grasses, sense sucres afegits ni amb edulcorants artificials, i en aquesta línia s'emmarca el llançament de Light & Free.

Així ho han explicat aquest dilluns a Alimentaria, saló que se celebra aquest any de forma conjunta amb Hostelco al recinte Gran Via de Fira de Barcelona, el director general Comercial de Danone Iberia, Jordi Miró, i la directora de màrqueting de Danone Iberia, Cristina Kenz.

I és que Danone ha presentat a Alimentaria el llançament de 21 referències que se sumen a les 25 referències que la companyia ha presentat en el primer trimestre de l'any.

"Posem el consumidor i les seves necessitats al centre per adaptar-nos a les noves tendències", ha explicat Miró, que ha emmarcat en aquesta estratègia la marca Light & Free.

Aquesta marca compta amb tres varietats de coco, gerd i préssec i fruita de la passió i es completa amb el primer Skyr de Danone, un làctic fermentat entre el iogurt i el formatge, originari d'Islàndia, que es presenta en dues varietats: amb fruites tropicals i nabius.

En la seva aposta pels iogurts bevibles, arriben cinc varietats bevibles amb la marca Danone (natural ensucrat, maduixa-plàtan, maduixa, préssec i mango-préssec) i altres tres amb Activia Go (natural, maduixa-kiwi i gerd-magrana).

Una altra de les novetats és Mmmh! Sin Palabras, que està entre la 'mousse' i el flam, i YoPRO, iogurts amb un alt contingut en proteïnes i sense greixos, per a persones que desenvolupen una vida activa.

HORECA

Danone també ha desenvolupat una família per al canal professional DanPro, les varietats del qual serveixen per enriquir receptes dolces i salades i per a la preparació de postres i batuts.

Danone, que està present en més de 140 països i celebra el seu centenari l'any 2019, compta amb dos centres d'R+D a Barcelona i Madrid des d'on es creen tots aquests productes, i serveixen no només a països d'Europa, sinó de la resta del món.

Contador
L'actualitat més visitada a Aldia.cat

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2018 Europa Press. Està expressament prohibida la redistribució i la redifusió de tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense previ i exprés consentiment.