BARCELONA 29 maig (EUROPA PRESS) -
Damm va guanyar 112,6 milions d'euros l'any passat i en va facturar 1.264, la qual cosa suposa un 8,7% més que l'any anterior, segons un comunicat del grup cervecer.
A més, va invertir més de 100 milions a incrementar la seva capacitat de producció fins als 25 milions d'hectolitres, i per millorar l'eficincia de les seves plantes.
El grup considera complerts els objectius del Pla Estratgic 2017-2021 en tots els seus negocis --begudes, logística i distribució, restauració--, amb més vendes i activitat en tots els canals i mercats.
Entre les operacions destaca que Rodilla va comprar els més de 21 restaurants Hamburguesa Nostra, basats en hamburgueses gourmet; i es va reforar l'aposta per les Balears, en recuperar Rosa Blanca i impulsar les marques de llet Agama, de batuts Laccao i d'aigües Font Major i Font de Sa Senyora.
ACTIVITAT INTERNACIONAL
Damm també ha destacat la influncia de la seva activitat internacional en el creixement del 2018, a través de la presncia de les seves marques en més de 100 mercats; i la xarxa comercial prpia té 250 persones a pasos com els EUA, Regne Unit, Canad, Xina, Sucia, Xile i Austrlia.
L'eix de la seva estratgia internacional continua sent la gastronomia, amb esdeveniments com l'Estrella Damm Gastronomy Congress --el 2018 va visitar Xile, Manchester i Miami--; el Tapes Journey del Canad; i el rnquing The World's 50 Best Restaurants --Estrella Damm n'és el partner global des del 2015, i el 2018 va ser cervesa oficial de l'edició asitica--.
Pel que fa a la plantilla, es va incrementar en un 14% amb un total de 4.574 persones, després d'incorporar-ne 562 durant l'exercici.