Publicat 20/06/2024 12:05

Cupra rep a la Casa Seat de Barcelona el trofeu de la 27a America's Cup

El CEO de l'America's Cup Event, Grant Dalton, i el 'chief brand officer' de Cupra, Ignasi Prieto
SEAT

BARCELONA 20 juny (EUROPA PRESS) -

El CEO de l'America's Cup Event, Grant Dalton, i el 'chief brand officer' de Cupra, Ignasi Prieto, han presentat aquest dijous a la Casa Seat de Barcelona el trofeu de la 37a America's Cup, conegut informalment com l''Auld Mug', informa Seat en un comunicat.

Com a 'global partner' de la competició, Cupra ha donat la benvinguda al trofeu a manera de preludi del començament del 'trophy tour' de la competició, que tindrà lloc al llarg de la costa catalana del 25 de juny a l'1 de juliol.

El trofeu, el més antic en actiu de l'esport internacional, estarà exposat a la Casa Seat fins al migdia i, a partir del 25 de juny i fins a l'1 de juliol, visitarà set clubs nàutics catalans, incloent l'Escala, Palamós (Girona) Vilassar de Mar, Sitges (Barcelona) Tarragona i Cambrils (Tarragona), abans de tornar a Barcelona.

"Estem molt orgullosos de la nostra aliança amb l'America's Cup, una competició que ens inspira en molts nivells: des del disseny i el rendiment dels vaixells fins a l'ambició i l'esperit dels equips", ha dit Prieto.

Per la seva banda, Dalton ha assegurat que Cupra ajuda la competició a "connectar amb la gent de Barcelona i d'arreu del món, a través de valors fonamentals compartits i activacions atrevides que expliquen la història de l'esdeveniment".




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés