BARCELONA 8 abr. (EUROPA PRESS) -
Cupra ha presentat la nova divisió dedicada al disseny, Cupra Design House, en la Milan Design Week, que se celebra des de diumenge fins divendres a la ciutat italiana, informa en un comunicat aquest dimarts.
La Cupra Design House "portarà l'estil disruptiu i allunyat del més convencional de la marca a nous territoris", a través de col·laboracions creatives i de l'exploració de noves tecnologies de fabricació i materials.
El 'chief brand officer' de Cupra, Ignasi Prieto, ha explicat que en la marca, "el disseny està al centre de tot" i que anirà més enllà de l'automòbil i s'estendrà en els àmbits de la creativitat, la innovació i la connexió humana.
"La Cupra Design House és la manifestació definitiva del nostre desig d'experimentar, reinventar i crear un llegat tan atrevit com bell," ha afegit.
La divisió està construïda al voltant de tres pilars --Cupra Collection, Cupra Collabs i Cupra Beyond-- i "representa un nou i emocionant capítol per a la marca".