Actualitzat 17/12/2013 21:43

La CUP es persona com a acusació en la causa pels sous desproporcionats de Caixa Catalunya

Montserrat Vinyets, abogada de la CUP
EUROPA PRESS

BARCELONA 18 oct. (EUROPA PRESS) -

La CUP s'ha personat com a acusació popular en la causa contra l'expresident de Caixa Catalunya Narcís Serra, contra l'exdirector Adolf Todó i altres 52 imputats que eren membres del consell d'administració el 2010, per administració deslleial en el cobrament de suposats sous desproporcionats.

En declaracions als mitjans aquest divendres a les portes de la Ciutat de la Justícia de Barcelona, l'advocada Montserrat Vinyets ha assegurat en nom del partit que donen aquest pas com a "garantia de transparència" en defensa dels interessos ciutadans.

L'advocada ha acudit aquest divendres al Jutjat d'Instrucció 30, que investiga aquesta suposada administració deslleial, per informar-se de les diligències obertes amb vista a les declaracions dels imputats, que començaran dilluns amb els interrogatoris a Serra i a Todó.

A més de presentar-se com a acusació popular i ser acceptada com a tal pel jutge, la CUP ha demanat la imputació dins de la causa del qual era llavors conseller delegat adjunt de Caixa Catalunya, Jaume Massana.

Segons l'advocada, el titular del jutjat, Josep Maria Pijuan, encara no s'ha pronunciat sobre aquesta imputació, però la CUP creu que ha de ser citat a declarar com a tal, al veure "indicis constitutius de delicte".

Contingut patrocinat