BARCELONA 19 juny (EUROPA PRESS) -
La diputada de la CUP Natàlia Sànchez ha instat aquest dimarts al president de la Generalitat, Quim Torra, a no acudir als Jocs del Mediterrani que se celebren aquest estiu a Tarragona perquè considera que es tracta d'un projecte "replet d'opacitat, de poca transparència i mala gestió que l'única cosa que ha aconseguit és augmentar el deute" de l'Ajuntament.
"Li diem que no hauria de donar suport a aquest model de projectes especulatius", ha dit en roda de premsa després que la portaveu del Govern, la consellera Elsa Artadi, hagi indicat que l'assistència de Torra a la inauguració dels Jocs no està tancada.
Qui sí que acudirà a Tarragona és el Rei Felip VI, sobre qui la diputada 'cupaire' ha assenyalat que "les qüestions opaques i poc lícites a nivell familiar li encaixen bastant".
"És exemplar que sigui el Rei qui sí que estigui d'acord amb aquest tipus de projectes opacs i de mala gestió", ha afegit, i ha emplaçat Torra a no assistir pels dubtes que aixeca l'organització de la competició.
Els Jocs del Mediterrani de Tarragona se celebraran fins a l'1 de juliol a la capital tarragonina i localitats veïnes com Reus, Valls i el Vendrell, i s'inauguren aquest divendres després que, per falta de finançament, haguessin de posposar-se un any.