Actualitzat 05/03/2025 16:21

Cuerpo vol aprovar el pla Moves "com més aviat possible" per donar suport a la demanda de vehicles elèctrics

El ministre d'Economia, Comerç i Empresa, Carlos Cuerpo
David Zorrakino - Europa Press

MADRID 5 març (EUROPA PRESS) -

El ministre d'Economia, Comerç i Empresa, Carlos Cuerpo, ha anunciat que el Govern central espera poder aprovar el pla Moves "com més aviat millor", sobretot per donar suport a la demanda de vehicles elèctrics a Espanya.

Així s'ha expressat el titular del ram aquest dimecres en unes declaracions als mitjans de comunicació en el Mobile World Congress (MWC) a Barcelona, on ha comunicat que el Govern espanyol es troba "en un procés continu per intentar arribar a un acord i promoure aquestes mesures, perquè són fonamentals".

"En concret, el suport a la demanda dels vehicles elèctrics és una prioritat per a Espanya, però també és una prioritat a nivell europeu", ha apuntat Cuerpo.

Així mateix, ha recordat que aquest dimecres la Comissió Europea ha presentat un paquet conjunt per al suport al sector de l'automòbil, la mobilitat sostenible i el vehicle elèctric.

El titular d'Economia ha emfatitzat que Espanya es troba en la mateixa "línia" que marquen aquestes polítiques, ja que un dels elements fonamentals per a l'executiu és "promoure la demanda de vehicles elèctrics a través de paquets d'ajuts com el pla Moves".

Contador