Actualitzat 03/08/2018 13:56

Cs veu "bipartidisme decadent" en la reunió Sánchez-Casado i critica que no hi hagués acords

El secretari general de Cs, José Manuel Villegas
EUROPA PRESS

BARCELONA 3 ago. (EUROPA PRESS) -

El secretari general de Cs, José Manuel Villegas, ha criticat que la reunió celebrada el dijous entre el president del Govern, Pedro Sánchez, i el president del PP, Pablo Casado, va ser "una escenificació més d'aquest bipartidisme decadent que no té solucions per al país", i ha retret a tots dos líders que no anunciessin acords ni tan sols sobre el procés independentista català.

"És una llàstima que perdessin l'oportunitat d'aquesta reunió per treure alguna conclusió sobre aquest repte a la democràcia espanyola", ha lamentat aquest divendres en roda de premsa a Barcelona, i ha instat Sánchez a convocar eleccions per superar el bipartidisme i obrir una nova etapa a Espanya.

Villegas ha assegurat que PSOE i PP formen part dels problemes d'Espanya i ha defensat que "ha arribat el temps d'un nou president del Govern que obri una etapa de reformes profundes i de modernització del país".

Contingut patrocinat