Actualitzat 14/07/2013 15:10

C's diu que si Rajoy no demostra la seva innocència "amb urgència" ha de dimitir

Matías Alonso
EUROPA PRESS

BARCELONA 14 jul. (EUROPA PRESS) -

El secretari general i portaveu de C's, Matías Alonso, ha considerat que si el president del Govern i el PP, Mariano Rajoy, no demostra que no està implicat en el cas Bárcenas "amb urgència", ha de dimitir i convocar eleccions anticipades.

En un comunicat aquest diumenge després de la filtració dels missatges de text que Rajoy s'hauria enviat amb l'extresorer popular Luis Bárcenas entre el 2011 i el 2013, Alonso ha demanat al president que s'expliqui per aclarir que està "en condicions d'assumir la responsabilitat" de liderar l'Executiu.

"Rajoy està perdent credibilitat i, per tant, el suport democràtic que el va portar a obtenir majoria absoluta a les urnes", ha sostingut, per la qual cosa li ha demanat que reaccioni a temps abans que el Govern central perdi la seva credibilitat i arrossegui Espanya a una crisi econòmica i institucional encara més profunda.

Contingut patrocinat