Publicat 17/12/2019 12:38

Cs demanar que Marlaska aclareixi al Congrés si va fabricar l'informe policial sobre els fets del dia de l'Orgull LGTBI

Ignacio Aguado, Inés Arrimadas i altres membres de Cs en la manifestació estatal de l'Orgull LGTBI a Madrid
Ricardo Rubio - Europa Press - Arxiu

MADRID 17 des. (EUROPA PRESS) -

Ciutadans sollicitar la compareixena del ministre de l'Interior, Fernando Grande-Marlaska, al Congrés perqu aclareixi si va fabricar l'informe policial sobre l'assetjament als polítics de la seva formació durant l'última manifestació del dia de l'Orgull LGTBI.

Així ho ha avanat la portaveu de Ciutadans a la cambra baixa, Inés Arrimadas, en una entrevista a RNE, que ha recollit Europa Press, en relació amb la informació que ha publicat aquest dimarts el diari 'El Confidencial'.

Segons aquest diari, el Ministeri de l'Interior "va fabricar" l'informe policial que es va filtrar als mitjans, i que pretenia "ocultar les coaccions als dirigents de Ciutadans" que es van produir durant la marxa de l'Orgull LGTBI el passat 6 de juliol a Madrid.

"Es confirma que l'informe en qu Marlaska deia que no ens havia passat res el dia de l'Orgull LGTBI és un informe absolutament fabricat", ha assenyalat Arrimadas, que es trobava entre els polítics de Ciuradans que van participar en la manifestació i que van rebre empentes, insults i el llanament d'objectes i líquids.

La portaveu parlamentria ha destacat que, segons les fonts que cita 'El Confidencial', l'informe en qüestió no estava signat i es va elaborar en l'estructura del Ministeri sense recollir els testimoniatges dels agents que van escortar aquell dia els dirigents del partit taronja. "Aix és una vergonya" i per aix "sollicitarem la compareixena" del ministre "avui mateix", ha indicat.

Contingut patrocinat