Actualitzat 30/08/2018 09:30

Cs demanarà empara al defensor del poble per als catalans "indefensos" per retirar llaços grocs

El president de Cs, Albert Rivera, i la líder a Catalunya, Inés Arrimadas
Europa Press

MADRID 30 ago. (EUROPA PRESS) -

El president de Cs, Albert Rivera, ha anunciat aquest dijous que la seva formació política demanarà empara al defensor del poble per als catalans que, en la seva opinió, se senten "indefensos" per part del Govern d'Espanya en retirar llaços grocs de la via pública.

Així ho ha expressat en una entrevista a RNE recollida per Europa Press després que el líder 'taronja' i la presidenta de Ciutadans a Catalunya, Inés Arrimadas, retiressin amb les seves pròpies mans símbols independentistes dels carrers d'Alella (Barcelona), ja que al·leguen que no ho fan ni l'Executiu central ni el Govern de la Generalitat.

"Estan indefensos els que per retirar uns llaços són identificats per la policia (...) Hi ha una identificació per part dels Mossos d'Esquadra a ciutadans que no han fet res dolent i fins i tot la Fiscalia de Catalunya els estan investigant. Els jutges han fet la seva tasca, el defensor del poble ens rebrà avui i espero que el Govern espanyol rectifiqui en la seva postura perquè encara hi és a temps", ha sentenciat.

Contingut patrocinat