Actualitzat 24/11/2017 15:09

Cs demana unitat als socialistes en comptes de posar "vetos a Arrimadas"

F.de Páramo, C.Carrizosa, Cs
Europa Press

L'HOSPITALET DE LLOBREGAT (BARCELONA), 24 (EUROPA PRESS)

El secretari de Comunicació de Cs, Fernando de Páramo, ha lamentat aquest divendres que Pedro Sánchez (PSOE) i Miquel Iceta (PSC) rebutgin la possibilitat d'investir presidenta de la Generalitat la candidata de Cs, Inés Arrimadas, i els ha demanat estar "junts" per derrotar el procés sobiranista en les eleccions.

En una atenció als mitjans a l'Hospitalet, ha dit als socialistes: "Que reflexionin, perquè hem d'estar junts i hem de ser generosos i hem de donar-nos la mà".

"Encara que pensem diferent en moltes coses, ens uneix quelcom que és en definitiva que volem seguir sent europeus, catalans i espanyols", ha afegit.

"No entenem els vetos a Arrimadas que hem escoltat aquests dies a Sánchez i Iceta", ha dit en preguntar-se-li per això, i ha defensat que en aquest moment no hi hagi vetos, sinó generositat per aconseguir un acord.

I ha continuat: "No entenem que des de PSOE posin pals en les rodes al constitucionalisme. Tenim una oportunitat històrica, i és la de donar-li la volta a 35 anys de procés, que és guanyar-los en les unes".

De Páramo ha demanat a Iceta "deixar les cadires d'un costat" i li ha demanat pensar en el futur de Catalunya i evitar quatre anys més de procés independentista.

SOBRE EL NOU FISCAL GENERAL

Sobre el nomenament de Julián Sánchez Melgar com a fiscal general de l'Estat, De Páramo ha demanat deixar-lo treballar "amb total neutralitat, sense ingerències polítiques i en llibertat".

Li ha desitjat encert en les seves funcions i ha insistit a demanar "que ningú tingui la temptació de ficar la mà en la Fiscalia i injerir" que els jutges i fiscals facin el seu treball en llibertat.

"Els polítics no estan per dir-los el que han de fer, sinó tot el contrari: hem d'estar lluny d'això i respectar la separació de poders", ha dit.

Contingut patrocinat