BARCELONA 17 ago. (EUROPA PRESS) -
El secretari general i portaveu de C's, Matías Alonso, ha criticat el repartiment "discrecional" de subvencions que atorga la Generalitat i ha posat d'exemple la campanya forestal, les ajudes a Òmnium Cultural i la despesa publicitària als mitjans de comunicació.
En un comunicat, Alonso ha lamentat que el Govern català no prioritzi la despesa dels recursos públics disponibles i gasti 1,5 milions en la campanya informativa sobre incendis "mentre retalla dràsticament les ajudes a les Agrupacions de Defensa Forestal", a les quals destinarà 750.000 euros, segons C's.
Alhora, ha criticat que es destinin subvencions a Òmnium, "que ni és de tots ni de bon tros és cultural, excepte si s'entén la cultura com un mer concepte identitari i separador", i ha carregat contra el repartiment preferent de despesa publicitària a mitjans afins.