Actualitzat 19/06/2018 14:27

Cs acusa Torrent de mentir sobre la seva denúncia i demana que s'expliqui en Junta de Portaveus

José María Espejo-Saavedra (C's)
EUROPA PRESS - Arxiu

BARCELONA 19 juny (EUROPA PRESS) -

El vicepresident segon del Parlament, José María Espejo-Saavedra, ha acusat el president de la Cambra, Roger Torrent, de mentir sobre la presentació de la denúncia contra el jutge del Tribunal Suprem Pablo Llarena i ha explicat que han demanat una reunió extraordinària de la Junta de Portaveus perquè Torrent s'expliqui.

En roda de premsa, Espejo-Saavedra ha assegurat que Torrent va presentar la denúncia contra Llarena eludint l'acord de la Mesa pel qual es demanava assessorament als lletrats del Parlament: "Se salta les decisions de la Mesa, menteix a tothom, als grups parlamentaris i als catalans".

Torrent ha afirmat aquest mateix dimarts que la denúncia que va presentar en nom del Parlament --que ha resultat inadmesa-- s'havia redactat a partir de l'assessorament dels lletrats, mentre que el diputat de Cs ha sostingut que en la reunió de la Mesa ho han negat.

Contingut patrocinat