Publicat 01/06/2016 19:13CET

Crevin participa a la Barcelona Design Week per posicionar-se al 'canal contract'

BARCELONA, 1 juny (EUROPA PRESS) -

L'empresa fabricant de teixits per a tapisseria Crevin participa a la Barcelona Design Week (BDW) des d'aquest dijous, de manera que busca un nou posicionament de la seva marca al 'canal contract' --un canal de distribució de productes d'arquitectura i decoració, els destinataris del qual són clients institucionals o corporatius--.

Segons ha informat la companyia aquest dimecres en un comunicat, el 'canal contract' centra bona part dels debats de la BDW, organitzada per Barcelona Centre de Disseny (BCD) i que reunirà fins al diumenge al Disseny Hub Barcelona més d'11.000 professionals de tot el món.

Crevin ha destacat que el segment del 'canal contract' és el que està registrant més activitat els últims anys i per aquesta raó els prescriptors veuen aquí noves oportunitats per al desenvolupament, i ha posat l'exemple d'hotels, complexos residencials, instal·lacions sanitàries, centres educatius, oficines i edificis públics, entre d'altres.

Ha assenyalat que la seva aposta per aquest segment és estratègica ja que la tendència és crear espais càlids similars a la llar, on l'empresa ha desenvolupat hàbitats des de fa 40 anys i és referent exportant teixits a més de 60 països.

Fundada a Terrassa (Barcelona) el 1976, és una empresa familiar que dissenya i manufactura tot el procés industrial des de la filatura, el tint i l'acabat final; té contractades 65 persones i l'any passat va assolir un volum de negoci de 13 milions d'euros, el 75% del qual correspon a exportació.

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2021 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés