Publicat 24/11/2020 12:01CET

Crèdit Andorrà unifica la seva marca a escala internacional amb la denominació Creand

Crèdit Andorrà.
EUROPA PRESS - Archivo

La unificació pretén incrementar les sinergies entre les diferents places financeres

ANDORRA LA VELLA (ANDORRA), 24 nov. (EUROPA PRESS) -

Crèdit Andorrà unificarà la seva marca a escala internacional amb la denominació Creand, segons ha informat el grup financer andorrà en un comunicat aquest dimarts.

La nova marca única i global permetrà al grup fer front als reptes de futur, "centrats a consolidar el lideratge a Andorra, on el banc és pioner en innovació i servei al client, i continuar creixent de manera focalitzada a les principals places on és present".

Amb la denominació Creand, l'entitat vol transmetre els valors "que l'han definit en el transcurs de més de 70 anys de trajectòria: un banc de caràcter andorrà obert al món, líder i referent al país, pioner i amb una clara voluntat de servei i compromís amb les persones i el país", ha afirmat l'entitat.

La marca vol donar continuïtat a aquests valors, a més de renovar-los i reforçar-los "en línia amb els nous temps, amb una marca més pròxima i moderna, capaç de transmetre per ella mateixa la voluntat de ser pioners en innovació, de progressar i de crear solucions noves en benefici dels clients i de la societat".

L'objectiu del canvi a una marca única també és "fer un pas endavant com a grup financer internacional i de serveis globals, amb una marca igual a tots els països on té activitat".

"Aquesta unificació ha de permetre incrementar les sinergies entre les diferents places, ser més eficients i eficaços en termes de comunicació, i cohesionar el sentiment de pertinença entre totes les persones que formen part del grup", ha afegit l'entitat.

DIRECTOR GENERAL, XAVIER CORNELLA

El conseller executiu i director general, Xavier Cornella, ha explicat que afronten aquesta etapa "amb la confiança que dona una trajectòria sòlida i responsable, i mantenint els valors que han permès créixer durant tot aquest temps".

"Volem consolidar la fortalesa del nostre model bancari i fer front amb confiança a les oportunitats que se'ns obren de cara al futur", ha afegit Cornella.

Pel conseller executiu i director general, la marca sintetitza els "orígens i els principis estratègics" que han posicionat al banc com els líders a Andorra, en les seves paraules.

També considera que "transmet els valors d'empatia i proximitat" cap als clients, com també la capacitat de servei i compromís social que busquen en la seva oferta de valor.

"La marca ens acosta encara més a la nova economia de la qual ens volem sentir partícips, basada en la innovació i l'emprenedoria, valors que, d'altra banda, ens defineixen com a país i societat", ha conclòs Cornella.

La unificació de la marca s'aplicarà de manera gradual als diferents països on el grup té presència i prescindirà de les marques locals de cada plaça financera, i es declinarà en els diferents àmbits de negoci.

Així, on el banc opera en l'àmbit de la banca privada i la gestió d'actius, la denominació global passarà a ser Creand Wealth Management i Creand Asset Management respectivament, mentre que a Andorra serà Creand Crèdit Andorrà.

ALIANCES ESTRATÈGIQUES, ESPECIALITZACIÓ I TRANSFORMACIÓ DIGITAL

Creand basarà l'estratègia de negoci dels pròxims anys en "tres grans pilars: el desenvolupament d'aliances estratègiques per ampliar l'oferta de valor i la rendibilitat de totes les àrees de negoci, l'aposta per la transformació digital i la innovació per millorar l'excel·lència en el servei al client, i l'especialització en productes i serveis que incrementin la diferenciació i el valor afegit".

I això "mantenint l'eficiència en els processos, amb el client sempre al centre de l'activitat", ha afirmat el grup financer andorrà.

"La transformació digital i la innovació són dos dels eixos del creixement futur, que Creand potenciarà per aportar productes i serveis diferenciadors per als clients", ha afegit.

L'entitat ha recordat que "ha estat el primer banc andorrà a oferir el pagament mòbil i també compta amb el servei d'assessorament en fons d'inversió 100% digital Merkaat".

"L'objectiu és continuar reforçant la creació de solucions innovadores com un banc pioner; és una de les realitats que vol evidenciar la marca, juntament amb les arrels andorranes del banc", afegeix el comunicat.

El canvi de marca es durà a terme, davant les autoritats supervisores competents, amb totes les comunicacions prèvies i tràmits necessaris, i l'obtenció de les autoritzacions que siguin preceptives.

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2021 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés