TARRAGONA 18 oct. (EUROPA PRESS) -
El fabricant de materials polimrics Covestro ha impulsat una inversió de 51 milions d'euros en les seves installacions a Tarragona amb l'objectiu de millorar l'eficincia energtica en el procés productiu de MDI.
Ha estimat un "estalvi energtic mínim" de 72.000 MWh anuals amb la compra de nova maquinria, peces i components, a més de dur a terme actuacions d'adequació i installació de nous serveis, informa en un comunicat d'aquest divendres.
El director general de Covestro España, Andrea Firenze, ha defensat que "Tarragona compta amb tots els elements per ser el referent de la química sostenible al sud d'Europa", i ha expressat la voluntat de l'empresa de treballar perqu així sigui.
El secretari d'Empresa de la Generalitat i conseller delegat de l'empresa pública Acció, Jaume Baró, ha subratllat l'"aposta sostinguda" de Covestro per Catalunya, i la seva --textualment-- reinversió constant.
Ha considerat que "mostra el camí del sector cap a la descarbonització", i ha allargat la m al Govern per aconseguir que l'activitat operi amb plena circularitat.