Publicat 19/09/2019 17:44

Cottet preveu facturar 27 milions aquest 2019 i potenciar el seu negoci d'audiologia

Cottet
COTTET

BARCELONA 19 set. (EUROPA PRESS) -

Cottet ptica i Audiologia preveu tancar l'exercici del 2019 amb una facturació de 27 milions d'euros, i potenciar el seu negoci d'audiologia, amb el qual vol arribar a tenir 50 centres d'aquesta cincia en cinc anys.

L'empresa, que actualment compta amb 50 establiments, un comer electrnic i un equip de 246 persones, ha obert la seva botiga a la rambla Catalunya, ha informat en un comunicat aquest dijous.

La nova botiga compta amb 1.000 metres quadrats distributs en dues plantes i disposa d'rees d'experincia i maquinria d'última generació per millorar l'atenció al client.

L'establiment conviur amb la mítica botiga del Portal de l'ngel fins a l'octubre.

No obstant aix, l'histric termmetre romandr en el mateix lloc com a símbol de Barcelona, ja que la família Cottet l'ha cedit a la ciutat.

Contingut patrocinat