La Costa Daurada arrenca el 2019 intensificant la seva promoció turística a l'estranger

La Costa Daurada es promociona en una fira internacional
FEHT
Publicat 5/3/2019 11:48:10CET

TARRAGONA, 5 Març (EUROPA PRESS) -

La Costa Daurada ha arrencat el 2019 intensificant la seva promoció turística a l'estranger, i aquest any ja ha assistit a set fires sectorials, a més de dur a terme diverses accions de promoció internacional.

Segons ha informat aquest dimarts la Federació Empresarial d'Hostaleria i Turisme de la província de Tarragona (FEHT) --que aglutina associacions d'hotels, apartaments, càmpings, agències de viatge, restaurants i Portaventura World--, les accions s'han dut a terme amb la col·laboració del sector privat i el públic, perquè hi participen els patronats de turisme de la zona.

Així, la Costa Daurada ha estat present a la Fira Matka de Hèlsinki, Fitur a Madrid, la Holiday World Show de Belfast (Regne Unit), la Holiday World Show de Dublín y The Holiday Show de Limerick (les dues a Irlanda), el Saló Internacional Tourisme & Loisirs de Nantes i la mateixa cita a Rennes (França).

A més, s'ha presentat un 'webinar' en el qual han participat més de 400 agents de viatge russos, i a Alemanya s'ha fet publicitat en portals web, xarxes socials i cartells d'aparadors d'agències de viatges.

El president de la FEHT, Eduard Farriol, ha valorat com "molt positiva" la feina de promoció de Salou, Cambrils, Vila-seca i la Pineda, i ha detallat que s'alternen fires amb clients finals amb accions amb touroperadors i agents de viatges, que serveixen de prescriptors, i preveuen noves accions en els propers mesos.

L'actualitat més visitada a Aldia.cat

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2019 Europa Press. Està expressament prohibida la redistribució i la redifusió de tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense previ i exprés consentiment.