BARCELONA 19 març (EUROPA PRESS) -
El cost, la manca d'infraestructures de recàrrega i la necessitat d'integrar el temps de recàrrega en la logística diària són els principals frens a l'ús de camions elèctrics en el transport per carretera.
És una de les conclusions de la jornada 'Sostenibilitat en el transport per carretera', que han organitzat el Port de Barcelona, el Clúster Catalonia Logistics i el Clúster de l'Energia Eficient de Catalunya, informa l'enclavament en un comunicat aquest dimecres.
Durant la jornada s'ha subratllat que el transport terrestre de mercaderies és el responsable de més de la meitat d'emissions de gasos d'efecte hivernacle a Europa.
Han participat en la jornada representants dels sectors del transport per carretera i la logística, a més de fabricants de vehicles industrials, d'infraestructures de recàrrega i del finançament de vehicles.
Els representants del Port de Barcelona han destacat les mesures que està prenent la infraestructura per fer front a aquest repte, com el desplegament de punts de recàrrega i el subministrament d'hidrogen.