BARCELONA, 20 març (EUROPA PRESS) -
Banc Sabadell est contactant telefnicament amb els seus clients pensionistes davant la perspectiva de cobrament de la pensió perqu no es desplacin físicament a les oficines davant la pandmia global de coronavirus.
El banc presidit per Josep Oliu gestiona actualment prop de 800.000 clients d'aquest segment, i d'aquests hi ha més de 150.000 persones majors de 75 anys i que no disposen de canals a distncia o targeta, ha informat en un comunicat aquest divendres.
"Estem contactant telefnicament amb ells per donar-los tranquillitat i dir-los que tenen la pensió ingressada com sempre i que no fa falta que es desplacin a l'oficina", han precisat des de l'entitat financera.
Per aix, ha suggerit que sigui un familiar qui faci el reintegrament a través dels caixers automtics, i ha recordat que també est disponible 'Instant Money', un servei que permet enviar diners a qualsevol mbil mitjanant un missatge SMS.
En el cas que els clients no tinguessin una altra opció que acudir a l'oficina, Banc Sabadell concertar una visita individualitzada perqu no hagin d'esperar.