Actualitzat 17/12/2013 22:44

UPyD exigeix que Mas compleixi llei en comptes de portar a terme la consulta

La líder de UPyD, Rosa Díez
EUROPA PRESS

MADRID 17 des. (EUROPA PRESS) -

La líder d'UPyD, Rosa Díez, ha replicat aquest dimarts al president de la Generalitat, Artur Mas, que el que ha d'estar disposat és "a complir la llei i a fer complir la llei" en comptes de portar fins al final la consulta.

Així s'ha manifestat en declaracions abans de la reunió de la Junta de Portaveus després de l'entrevista de Mas a TV3, on entre d'altres qüestions ha assegurat no tenir cap por d'anar a la presó per la consulta prevista per al 9 de novembre del 2014.

"El que ha d'estar disposat un president de comunitat autònoma i, per descomptat, tots els responsables públics i polítics és a complir la llei i a fer que la llei es compleixi i es respecti", ha manifestat Díez, després que UPyD demanés aprofitar el nou Codi Penal per recuperar les penes de presó per convocar consultes il·legals, i a promoure accions legals per procedir a la inhabilitació de Mas en el cas que persisteixi a celebrar el referèndum.

Contingut patrocinat