Actualitzat 17/12/2013 22:43

Rosell eludeix parlar de la consulta i es remet al que plantegin els parlaments

El presidente de la CEOE, Juan Rosell
EUROPA PRESS

MADRID 16 des. (EUROPA PRESS) -

El president de la Confederació Espanyola d'Organitzacions Empresarials (CEOE), Juan Rosell, ha eludit parlar sobre la consulta sobiranista de Catalunya i s'ha remès al que plantegin els parlaments de Catalunya i Espanya.

Rosell ha dit que ara mateix no hi ha res que parlar, ja que encara existeixen tots els tràmits legals al Parlament i al Parlament espanyol, pel que li és degut donar temps al temps: "No comencem a donar opinions quan els temes encara no són oficials".

"Quan els temes siguin oficials i es plantegin en els parlaments, el Parlament de Catalunya dirà el que hagi de dir, com farà el Parlament espanyol. A partir d'aquí és quan els altres haurem de començar a dir coses, no abans", ha conclòs.

Contingut patrocinat