BARCELONA, 12 febr. (EUROPA PRESS) -
El consorci europeu Eco-gate ha presentat la marca Eco-G per unificar les diferents formes amb les quals es denomina la tecnologia que fa servir el gas com a combustible per a la mobilitat terrestre i marítima.
El distintiu pretén funcionar com un segell de denominació i la marca podran fer-la servir fabricants de vehicles, usuaris i empreses tecnolgiques, comercialitzadores i distribudores del sector de la mobilitat amb gas natural, ha informat el consorci aquest dimarts en un comunicat.
Eco-gate, cofinanat per la Unió Europea, est gestionat i coordinat per la distribudora de gas del grup Naturgy, Nedgia, mentre que la marca ha estat dissenyada per la consultora de brnding i scia del consorci Soulman Insightful Thinking.
La nova marca gira entorn de la idea d''ecologia intelligent' i que el gas natural és l'alternativa més ecolgica, econmica i "més idnia" per fomentar la mobilitat sostenible, tant terrestre com marítima.
La tecnologia Eco-G és una tecnologia neta que redueix gairebé a zero les emissions contaminants que afecten la qualitat de l'aire a les ciutats: fins a un 100% les emissions de NO2 i més del 95% de les partícules slides, segons el consorci.