Actualitzat 03/05/2016 11:12

El Congrés i el Senat es constituiran el 19 de juliol

Diputados en el Hemiciclo
CONGRESO

MADRID, 3 Maig (EUROPA PRESS) -

   El Congrés i el Senat que sorgeixin de les eleccions generals del pròxim 26 de juny es constituiran el 19 de juliol en sengles sessions que arrencaran a les 10 hores del matí, segons consta en el decret signat aquest dimarts pel cap de l'Estat amb el qual es convoquen oficialment uns nous comicis.

   El decret, que ha estat ratificat pel president del Congrés, Patxi López, també especifica que la campanya electoral començarà "a les 00 hores del divendres 10 de juny", i conclourà "a les 24 hores" del divendres 24 de juny, de manera que es fixarà el dia 25 com a jornada de reflexió.

   Patxi López s'ha desplaçat al palau de la Zarzuela per entregar en mà a Felip VI el text del Reial decret. Després que el monarca hi estampés la seva rúbrica, el president de la cambra s'ha desplaçat al Palau del Congrés, on té previst oferir una roda de premsa a les 11 hores del matí.

Contingut patrocinat