Actualizado 08/10/2015 18:23

El congrés mundial de ludificació repeteix a Barcelona amb 60 ponents i 1.200 professionals

BARCELONA, 8 oct. (EUROPA PRESS) -

Barcelona acollirà per segona vegada el Gamification World Congress (GWC), que celebra la seva quarta edició del 10 al 13 de novembre i que tindrà 60 ponents, 1.200 professionals de més de 25 països i unes 100 activitats entre les quals destaquen els premis del certamen, ha informat l'organització aquest dijous en un comunicat.

L'organització calcula que generarà un impacte econòmic d'1,5 milions d'euros i es parlarà de diferents tècniques de joc aplicades als negocis, com l''advergaming' --usar videojocs per publicitar una marca--, el 'game-based learning' --aprenentatge basat en els jocs-- i els 'newsgames' --l'ús de jocs en les notícies--, que tindran un especial protagonisme al congrés.

La indústria dels videojocs ha crescut durant la crisi econòmica i, en 2015, ha generat al voltant de 90.000 milions d'euros en el món --10.000 més que la del cinema--, i s'estima que la ludificació facturarà 9.000 milions el 2020.

El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona

Ajuntament de Barcelona


Barcelona Economies



Contingut elaborat amb la col·laboració de l'Ajuntament de Barcelona






www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés