BARCELONA 28 abr. (EUROPA PRESS) -
La cadena de supermercats Condis va tancar l'exercici del 2021 amb una facturació de 817 milions d'euros i amb l'obertura de 70 establiments, segons un comunicat de l'empresa aquest dijous.
Al novembre, l'empresa va ser comprada per la gestora de fons Portobello Capital, operació que, segons el CEO de Condis, Manel Romero, "permetr reforar el creixement" a Catalunya, Andorra i als territoris amb una quota de mercat inferior.
Romero ha assenyalat que l'entrada del nou accionista "facilita el desenvolupament i expansió de la companyia, ja que aporta confiana per assumir noves inversions i projectes".
La venda 'online' va créixer un 4,5% interanual i preveu que el 2022 aquest segment torni a augmentar en entre un 3% i un 4%.
A més a més, durant aquest any preveu obrir dos o tres supermercats propis i entre 25 i 30 franquícies.