MADRID, 5 oct. (EUROPA PRESS) -
Colonial ha venut una cartera de set edificis d'oficines i un altre immoble en construcció, tots ells situats a Madrid, a Catalana Occident i dos fons per un import de 441 milions d'euros, segons ha informat la companyia.
Els immobles construïts procedeixen tots ells de la cartera que va aportar Axiare, la socimi amb la qual Colonial es va fusionar després de fer-se amb el seu control a través d'una OPA.
Es tracta d'edificis que no encaixen en l'estratègia de la companyia que dirigeix Pere Viñolas, centrada a gestionar una cartera d'edificis d'oficines situats al centre de les ciutats de Madrid, Barcelona i París.
Colonial destinarà l'import que obtingui d'aquesta desinversió a continuar amb aquesta estratègia de creixement, atès que després de l'operació el seu endeutament serà "clarament inferior" al 40% del valor dels seus actius.