MADRID 24 oct. (EUROPA PRESS) -
Colonial ha estrenat el seu nou pla de recompra d'accions amb la presa al mercat d'un paquet de 590.500 títols, representatius del 0,15% de la seva capital, per un import de 4,64 milions d'euros, segons va informar la socimi.
La immobiliària patrimonialista va aprovar recentment llançar aquest pla de recompra amb la finalitat de fer-se amb accions pròpies per atendre possibles operacions de creixement mitjançant bescanvi d'immobles per accions.
En virtut del pla, preveu comprar al mercat títols propis representatius de fins a un 3% del seu capital social per un import màxim de 100 milions d'euros.
En la primera operació del pla comunicada, Colonial ha comprat entre els passats dies 17 i 23 d'octubre un total de 590.500 accions.
Les operacions s'han tancat diferents en preus compresos entre un mínim i un màxim de 7,675 i 8,027 euros per acció, segons va notificar a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV).