BARCELONA 29 set. (EUROPA PRESS) -
L'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, ha titllat de "teatre i vodevil" la crisi del Govern i ha demanat a ERC i a Junts que l'acabin i que atenguin les necessitats bsiques de la ciutadania, de les quals considera que estan cada vegada més allunyats.
"Voldria tenir una Generalitat amb la qual estiguéssim parlant de quin és el pla d'emergncia social i en canvi només estem sentint aquest teatre, aquest vodevil, entre les forces del Govern. Els demanaria que s'acabi ja", ha expressat Colau aquest dijous preguntada per aquesta qüestió durant la roda de premsa de lliurament de les primeres Targetes Cuidadores.
"No ens mereixem aquest espectacle, ens mereixem un govern que governi per a la gent, que aprovi polítiques concretes i que atengui les necessitats més bsiques", ha afegit.
Colau ha dit que l'amona "la situació de bloqueig" a la Generalitat perqu mentre dura no s'estan fent polítiques d'habitatge, de cures, de residncies i de dependncies, ha lamentat.
"Vol dir que fa coses que no són urgents. Em preocupa el dia a dia de la gent i veure que cada dia hi ha més necessitats i que la Generalitat cada vegada est més allunyada de les necessitats i de donar-los resposta", ha concls.