Actualitzat 01/05/2023 13:08

Colau, Iceta, Torrent, Junqueras i Illa participen en la manifestació de Barcelona

Capçalera de la manifestació amb Ros i Pacheco
KIKE RINCÓN - EUROPA PRESS

Ros i Pacheco encapçalen la marxa convocada per UGT i CCOO de Catalunya

BARCELONA, 1 maig (EUROPA PRESS) -

L'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau; el ministre de Cultura i Esport, Miquel Iceta, i el conseller d'Empresa i Treball de la Generalitat, Roger Torrent, han participat aquest dilluns en la manifestació principal de Barcelona per l'1 de Maig.

En aquesta marxa organitzada per UGT i CCOO de Catalunya també hi ha participat el líder d'ERC, Oriol Junqueras; el líder del PSC, Salvador Illa, i el diputat dels Comuns al Parlament David Cid.

Ha començat a les 11.45 a plaça Urquinaona i ha recorregut la Via Laietana, encapçalada pels líders d'UGT i de CCOO de Catalunya, Camil Ros i Javier Pacheco, respectivament.

També hi ha estat present el candidat a l'Ajuntament de Barcelona, Jaume Collboni; la candidata de Cs, Anna Grau; la portaveu socialista al Senat, Eva Granados, i la portaveu d'ERC, Marta Vilalta.

Per part del PSC també hi ha estat la número 2 de la llista de Collboni, Maria Eugènia Gay, i la viceprimera secretària d'Organització del PSC, Lluïsa Moret.

Contingut patrocinat