Publicat 16/04/2021 12:21

Colau i Hoffman (MWC) es reuneixen per avanar en la preparació del Mobile

L'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, i el conseller delegat de la GSMA, John Hoffman, es reuneixen al consistori per avanar en la preparació del Mobile World Congress.
AYUNTAMIENTO DE BARCELONA

BARCELONA 16 abr. (EUROPA PRESS) -

L'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, i el conseller delegat de la GSMA, John Hoffman, han mantingut aquest divendres una reunió de treball a l'Ajuntament per continuar avanant en la preparació del Mobile World Congress (MWC), que se celebrar del 28 de juny a l'1 de juliol.

Segons ha informat l'Ajuntament en un comunicat, Colau i Hoffman han compartit "l'esfor" que fan totes les administracions, institucions i empreses implicades en l'organització de l'esdeveniment, que enguany se celebrar combinant el format presencial i telemtic.

L'Ajuntament ha expressat a la GSMA la voluntat de reforar l'aliana entre la ciutat i l'MWC, i el compromís de continuar treballant perqu aquesta edició sigui un xit i se celebri amb totes les garanties sanitries.

En la reunió, també hi han participat el primer tinent d'alcalde, Jaume Collboni; la directora general de GSMA Mobile World Capital, Theresa Jamaa; i la directora d'Esdeveniments a Europa, Eullia Ripoll.

Després de la suspensió de l'última edició per la pandmia i a costa de l'evolució epidemiolgica, Hoffman ha assegurat "al cent per cent" aquest mateix divendres en una entrevista a 'La Vanguardia', recollida per Europa Press, que hi haur un MWC aquest estiu.