Publicat 23/02/2019 14:16

Colau exigeix a Sánchez que reguli els lloguers per decret llei "com es va comprometre"

L'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, en un acte en el Casinet d'Hostafrancs
EUROPA PRESS

BARCELONA 23 febr. (EUROPA PRESS) -

L'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, ha exigit al president del Govern, Pedro Sánchez, que reguli els lloguers per decret llei "com es va comprometre" a Barcelona, i ha assegurat que encara és a temps d'aprovar-ho.

En un acte aquest dissabte, Colau ha recordat que aquesta mesura estava contemplada en l'acord de Pressupostos Generals de l'Estat (PGE) i ha lamentat que hagin caigut, segons ella, per la falta de suport del PDeCAT i ERC, després del que ha insistit: "El compromís cal complir-ho".

"Si realment han abandonat el flirteig amb Cs, ho han de demostrar", ha afirmat l'alcaldessa, que ha assegurat que el Govern central porta molts anys escapant-se, per la qual cosa els ha instat a triar entre el dret a l'habitatge o l'especulació.