Actualitzat 09/10/2018 11:53

Colau assegura que els serveis municipals estan "molt pendents" de les pluges i incidències

Ada Colau, Gerardo Pisarello i Josep Maria Montaner
Europa Press

BARCELONA 9 oct. (EUROPA PRESS) -

L'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, ha assegurat aquest dimarts que els serveis municipals estan "molt pendents" del que està passant a causa de la pluja i també de si pot haver-hi més xàfecs durant les properes hores, després d'intenses precipitacions que han provocat incidències i per les quals han activat la fase d'alerta del pla d'actuació municipal per pluja.

En la roda de premsa a la Verneda --on no ha plogut--, Colau ha remarcat que "tots els serveis municipals estan activats i pendents" de si es produeix cap incidència greu i que es puguin restablir tots els serveis, després de diverses alteracions en el transport públic i la Ronda Litoral i després que Bombers de Barcelona hagi dut a terme unes 60 sortides relacionades amb la pluja.

Quan li han preguntat si hi pot haver qualsevol problema a la zona del Paral·lel i altres punts en els quals es produeixen incidències i inundacions sovint quan plou, ha dit que "s'està mirant", analitzaran si està relacionat amb els col·lectors i ha assegurat que davant de qualsevol incidència ho comunicaran.

Contingut patrocinat