Publicat 02/12/2014 16:29

Codorníu reivindica els seus orígens

Jordi Cruz y Miriam Ponsa, embajadores ujo para Codorníu y  No somos Champagne
Foto: CODORNÍU/EUROPAPRESS

És la primera campanya global de la firma i s'emetrà el 8 de desembre a Espanya per televisió

BARCELONA, 2 (EUROPA PRESS)

Codorníu ha creat per primera vegada en la seva història una campanya global, pensada per emetre's a Espanya i altres països d'Europa, Amèrica i l'Àsia --on aquesta companyia familiar centenària és present--, sota l'eslògan 'No som Xampany, som Codorníu. Des de 1551'.

   "Volem cridar al món i amb orgull que som Codorníu. Tenim una personalitat pròpia", ha destacat el director general de la companyia, Xavier Pagès, que ha asseverat que el que caracteritza a la firma són els seus caldos de qualitat, però també la seva aposta per la innovació.

   "No ens volem comparar amb al Xampany, que és un gran producte, sinó reivindicar les nostres diferències, basades en el nostre origen, la nostra terra i la nostra qualitat", ha afegit Pagès sobre l'anunci, que malgrat emetre's en plena campanya de Nadal no conté ni una escena nadalenca a l'estar pensat per emetre's durant tot l'any.

   L'espot, que estarà disponible en català, castellà, anglès, flamenc i alemany, s'emetrà a la televisió el 8 de desembre a Espanya, i es compon de tres peces: una central, amb la qual es presenta Codorníu com una beguda social i no només per a actes de celebració; i dues ramificacions lligades a Anna i Cuvée 1872.

   D'una banda, Anna de Codorníu evoca la moda i la feminitat, mentre que Cuvée 1872 ret homenatge als orígens de la companyia i al corrent històric al qual es vincula, el modernisme --Puig i Cadafalch, deixeble de Gaudí, va construir les caves Codorníu inaugurades el 1915--.

   Aquesta campanya, obra del director creatiu Toni Segarra, té dos ambaixadors: la dissenyadora de moda Miriam Ponsa, guanyadora de l'última edició de la passarel·la 080 i que és la nova imatge d'Anna; i el cuiner amb tres estrelles Michelin Jordi Cruz, que és la imatge gastronòmica.

   Pagès no ha volgut xifrar la inversió destinada a la campanya, que s'emetrà en ràdio, televisió, premsa i internet, i també tindrà un gran impacte a països com Anglaterra, Bèlgica, Suïssa, Holanda, els Estats Units, el Brasil i Japó: "Busquem arribar més enllà amb una personalitat pròpia".

"BONA CAMPANYA NADALENCA"

   Preguntat sobre les previsions per a aquesta campanya de Nadal, Pagès no ha volgut avançar xifres econòmiques, tot i que s'ha mostrat optimista: "Esperem una bona campanya de Nadal perquè no hi ha cap raó perquè no sigui així".

   Sobre si tem que els espumosos de Codorníu pateixin boicot a causa del procés sobiranista, ha evitat contestar a la pregunta, i ha recordat que la firma és present al mercat des del 1551: "Han passat moltes coses, i per sobreviure has de fer les coses bé i saber innovar".




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés