Ampliarà la seva xarxa de distribució amb més de 1.000 punts
L'Hospitalet de Llobregat (BARCELONA), 18 (EUROPA PRESS)
Coca-Cola entra a Espanya a les categories de begudes ecològiques i vegetals amb la marca Honest, de te i cafè ecològics a punt per prendre, i la gamma de begudes vegetals AdeS.
Coca-Cola ha fet aquesta presentació a Alimentaria, la fira internacional de l'alimentació i les begudes que aquest any se celebra juntament amb Hostelco al recinte Gran Via de Fira de Barcelona.
Amb Honest i AdeS, la companyia avança en el seu objectiu d'ocupar una posició rellevant en unes categories que estan creixent a un ritme del 8% a Espanya.
A més, Coca-Cola també comercialitzarà a escala nacional el refresc a partir de suc de poma Appletiser, el consum del qual és molt elevat a les illes Canàries, i a això se suma el recent llançament de l'aigua Glacéau Smartwater.
Amb aquests nous llançaments, Coca-Cola incorporarà més de 1.000 nous punts de venda al mercat espanyol --posant èmfasi a les botigues de conveniència, gasolineres i màquines expenedores-- i preveu obtenir un 20% dels ingressos incrementals del 2018.
D'aquesta manera, Coca-Cola creix a Espanya ampliant el seu ventall de begudes i passant a tenir 18 marques per arribar a més moments de consum, i alhora ofereix més de 100 productes.
REDUCCIÓ DE SUCRE
El director de Salut i Nutrició de Coca-Cola Iberia, Rafael Urrialde, ha destacat l'aposta de la companyia per donar alternatives amb la reducció de sucre per adaptar-se a les noves tendències de consum.
"Fa ja més de 30 anys que llancem Coca-Cola light", ha recordat, i ha indicat que a la Fanta s'ha reduït el sucre un 30%, un 80% a l'Sprite i més d'un 30% a l'Aquarius.
A més, la companyia ha reduït a Espanya un 45% la quantitat de sucre per litre des de l'any 2000.