Actualitzat 17/12/2013 21:50

La CNMV suspèn la cotització de Service Point després de no poder refinançar el seu deute

La companyia segueix negociant amb els bancs i estudia presentar un preconcurs

Comisión Nacional del Mercado de Valores (CNMV)
CNMV

BARCELONA, 24 oct. (EUROPA PRESS) -

La Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV) ha suspès cautelarment la cotització de la companyia catalana Service Point, després que aquesta no hagi aconseguit refinançar el seu deute, ha informat l'organisme aquest dijous.

La multinacional de reprografia ha explicat que durant aquest dijous segueix mantenint converses sobre una solució de refinançament amb les entitats financeres i alhora està valorant la possibilitat d'accedir a un procés de preconcurs del grup d'empreses del grup.

Service Point ha explicat que durant els últims mesos ha estat treballant en solucions de refinançament del seu deute sindicat, que inclouen la recerca d'inversors financers o industrials, però que els bancs han rebutjat les dues propostes d'operació de recompra del deute ofertes per la companyia.

Ha concretat que les entitats financeres van comunicar aquest dimecres que no acceptaven cap de les propostes presentades, l'acceleració i venciment anticipat dels crèdits i la posada en marxa de l'execució de les garanties corresponents a una part significativa dels negocis del grup --les filials que operen al Regne Unit, els Estats Units, Noruega i Suècia--.

Amb motiu de la junta d'accionistes a final de juny, la companyia va exposar que planejava trobar un inversor estranger que aportés 40 milions d'euros mitjançant un instrument híbrid de deute i capital per poder reestructurar el deute de 72 milions, a més d'un bo convertible de 25 milions.

Els títols de Service Point registraven en el moment de la seva suspensió de cotització per la CNMV una caiguda del 7,36%, sent un dels valors més castigats del Mercat Continu, fins a 0,365 euros.

Contingut patrocinat