Actualitzat 02/12/2014 12:24

Cirque du Soleil s'establirà a PortAventura durant cinc anys i estrenarà 'Amaluna' a l'estiu

Espectáculo Amaluna de Cirque du Soleil en PortAventura
Foto: PORTAVENTURA

L'èxit de 'Kooza' ha animat a negociar per consolidar futures gires

BARCELONA, 2. (EUROPA PRESS)

PortAventura i Cirque du Soleil han signat un conveni de col·laboració pel qual la companyia canadenca establirà la seva base d'estiu al resort durant els pròxims cinc anys, i el primer espectacle serà 'Amaluna', que arribarà per primera vegada a Europa l'estiu del 2015, segons han informat en un comunicat conjunt.

   'Amaluna' és una producció inspirada en una illa misteriosa governada per deesses i guiada pels cicles de la lluna, on Prospera dirigeix la cerimònia d'entrada en l'etapa adulta de la seva filla.

   L'esclat d'una tempesta, provocada per la pròpia Prospera, obliga un grup de joves a aterrar a l'illa, i amb la seva arribada es desencadenarà una història d'amor entre la filla de Prospera i un jove pretendent.

   El seu amor es posarà a prova, i la parella haurà d'enfrontar els contratemps i superar diversos revessos abans d'aconseguir arribar a la confiança mútua, la fe i l'harmonia.

   La col·laboració entre Cirque du Soleil i PortAventura va començar aquest estiu amb l'espectacle 'Kooza', i va convertir així el resort en el primer parc temàtic d'Europa a acollir un espectacle de la companyia circense.

   'Kooza' es va traduir en un èxit avalat per més de 100.000 espectadors, i l'espectacle ha animat les dues companyies a iniciar noves negociacions per consolidar futures gires.

   "Aquesta aliança constitueix un pas més en la nostra estratègia internacional per posicionar el resort com el millor destí d'oci familiar d'Europa, un model que podem trobar a l'illa de Sentosa (Singapur) i a Orlando (Estats Units)", ha destacat el director general d'Operacions i Finances de PortAventura, Fernando Aldecoa.

CONSOLIDACIÓ A ESPANYA

   Des de Cirque du Soleil, Charles Décarie ha destacat que l'acord permet consolidar la seva presència a Espanya i "demostra que tant el públic local com els fans espanyols continuen sent clau per al futur de la companyia".

   Els últims anys, PortAventura ha focalitzat la seva estratègia en la internacionalització i la incorporació de nous projectes, amb una inversió de 125 milions d'euros des del 2010.

   Cirque du Soleil, que celebra aquest any el seu 30 aniversari, ha atret gairebé 150 milions d'espectadors en més de 300 ciutats repartides per més de 40 països en sis continents.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés